Avaya on liider “Gartner Corporate Telephony 2013” turuuuringu raportis

Home » Blogi ja Uudised » tootjad » Avaya on liider “Gartner Corporate Telephony 2013” turuuuringu raportis

Gartner hindab igal aastal telefonilahendusi tootvaid ettevõtteid ja järjestab ning paigutab need Magic Quadrant ruudustikku.

Asukoht ruudustikus näitab ettevõtte ja tema lahenduste võimekust ning klientide hinnangut sellele. Neli ruutu – liidrid, visionärid, nurgamängijad ja pürgijad – kirjeldavad ettevõtte strateegiat koos lahenduse elujõulisusega.

Avaya osas on esile toodud, et telefoni- ja konktaktikeskuse lahendused on tänaseni lahenduste nurgakiviks, mille juurde saab lihtsalt lisada ühendatud suhtlusviise (video konverents, integratsioonid Lync’ga, …).

Soovitab kaaluda Avaya lahendust, kui on vajadus ühtlustada telefonilahendust, kasutada kõnekeskuse funktsionaalsust, toetada väljaspool kontorit asuvaid töötajaid ning laiendada suhtlust klientide ning partneritega.

Graafik:
Magic Quadrant for Corporate Telephony
Jay Lassman, Steve Blood, Geoff Johnson
September 2013

Magic-Quadrant-for-Corporate-Telephony-2013

Täismahus raport on loetav siit (kuni september 2014).

http://www.gartner.com/technology/reprints.do?id=1-1LGHNUE&ct=131009&st=sb

Leave a Comment